با همراهی نماینده مجلس صورت گرفت؛

بازدید هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بیمارستان شهید بهشتی انزلی

هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان با همراهی نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان شهید بهشتی این شهر بازدید

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز با همراهی دکتر احمد دنیا مالی- نماینده‌ مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی ، دکتر صیاد-مدیریت شبکه بهداشت بندرانزلی ودکتر فلاح کرکان- ریاست بیمارستان از بیمارستان شهید دکتر بهشتی انزلی بازدید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ابتدای حضور در بیمارستان شهید بهشتی انزلی از بخش اورژانس بیمارستان بازدید و دستور بهسازی بخشی از آن را صادر کرد.

دکتر آشوبی همچنین با تعدادی از پزشکان، پرستاران و همراهان بیمار دیدار کرد و در جریان کم و کیف خدمات درمانی به مردم قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین از بخش آشپزخانه مرکزی و بخش‌های تأسیساتی بیمارستان بازدید و وضعیت آن را مورد ارزیابی قرار داد .دکتر آشوبی از طرح توسعه بال جدید بیمارستان شهید بهشتی انزلی نیز بازدید کرد و در جریان پیشرفت پروژه قرار گرفت.

درپایان طی جلسه ای که با حضور آقای دکتر دنیا مالی و مسئولین بیمارستان در اتاق ریاست بیمارستان برگزار گردید ،به بررسی مشکلات این مرکز پرداخته شد.

{author_name}
تصویر نویسنده :

مدیر سایت
عکاس

مدیر سایت

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1402/06/30 10:30