• 1401/03/19 - 11:55
  • تعداد بازدید خبر : 195
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

کمیته رسیدگی به شکایات ، به منظور افزایش رضایت بیماران تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی؛ صبح امروز 19 خرداد سال1401، جلسه رسیدگی به شکایات با هدف کاهش و پیشگیری از شکایات و رضایت بیماران، با حضور دکتر فلاح کرکان-ریاست بیمارستان و اعضاء در دفتر ریاست بیمارستان برگزار گردید.

در این جلسه خانم غلامین – دبیر کمیته به قرائت آمار و علل بروز گزارش شکایات در سه ماهه اول سال1401 پرداخت.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان انزلی
  • کد خبر : 88834
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1401/03/19 11:55