بازدید معاون توسعه وزیر بهداشت از طرح‌های عمرانی سلامت‌محور بندرانزلی

معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از بال توسعه و بخش اورژانس بیمارستان بندرانزلی بازدید کرد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، دکتر بهروز رحیمی-معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با همراهی دکتر محمدتقی آشوبی- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکترمصطفی گل شکن- معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه، دکتر صیاد-مدیریت شبکه بهداشت بندرانزلی ودکتر فلاح کرکان- ریاست بیمارستان از بیمارستان شهید دکتر بهشتی  پیش از ظهر امروز از طرح در دست احداث بال توسعه بیمارستان شهید بهشتی بندر انزلی بازدید کرد.

 معاون وزیر بهداشت با حضور در بخش‌های مختلف دردست احداث این بال توسعه در جریان پیشرفت آن قرار گرفت.

 دکتر رحیمی در گفت‌وگو با مسوولان‌ بیمارستان و همچنین پیمانکار مجری، بر تأمین اعتبار جهت تکمیل و بهره برداری هرچه سریعتر آن تأکید کرد.

معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی همچنین در بخش اورژانس بیمارستان انزلی نیز حضور یافت و ضمن تقدیر از تلاش‌های کادر درمان، وضعیت پرداختی به آن‌ها و وضعیت خدمتی آن‌ها را جویا شد.

 دکتر رحیمی همچنین با تعدادی از بیماران و همراهان حاضر با آن‌ها در بیمارستان گفت‌وگو کرد و در جریان کم و کیف خدمات درمانی ارایه شده به آن‌ها قرار گرفت.

کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

مدیر سایت
عکاس

مدیر سایت

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1402/08/03 12:23