شرح وظایف


       صدور احکام کارگزینی از قبیل احکام انتقال ، ترمیم حقوق ، مرخصی ، معذوریت  ، ترفیع طبق مقررات
    صدور احکام افزایش  سنواتی و ترمیم ضریب حقوق سالیانه پرسنل با رعایت قوانین ومقررا ت مربوط
    انجام امور مربوط به کارکنانی که به نحوی از سیستم اداری خارج می شوند (پایان طرح خدمت ، بازنشستگی ، فوت)
    اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیرلازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر
    مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
    انجام کلیه امور مربوط به پرسنل جدید الورود اعم از تشکیل پرونده – ثبت اثر انگشت در دستگاه تایمکس –تشکیل کارت مرخصی و اعلام تاریخ شروع بکار آن ها به مراجع ذیربط
    تهیه لیست گواهی انجام کار ماهیانه کارکنان و ارسال آن به واحد امور مالی جهت پرداخت حقوق و مزایا
    نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غیاب پرسنل از طریق دستگاه تایمکس
    پیگیری و انجام مکاتبات لازم در مورد کارکنانی که تعجیل در خروج و یا تأخیر در ورود دارند
    تهیه لیست اضافه کار و ارجاع به امور مالی جهت پرداخت
    پیگیری و صدور احکام مأموریت اداری کارکنان
    بروزرسانی آمار و اطلاعات پرسنلی و ارجاع به مقامات بالاتر
    نظارت بر انجام امور بایگانی و رسیدگی به پرونده های کارکنان
    پیگیری امور رفاهی کارکنان از قبیل حق لباس ، جیره غیر نقدی و...

آخرین بروز رسانی : 1402/12/07