شرح وظایف
صدور احکام کارگزینی از قبیل احکام انتقال ، ترمیم حقوق ، مرخصی ، معذوریت ، ترفیع طبق مقررات
صدور احکام افزایش سنواتی و ترمیم ضریب حقوق سالیانه پرسنل با رعایت قوانین ومقررا ت مربوط
انجام امور مربوط به کارکنانی که به نحوی از سیستم اداری خارج می شوند (پایان طرح خدمت ، بازنشستگی ، فوت)
اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیرلازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر
مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
انجام کلیه امور مربوط به پرسنل جدید الورود اعم از تشکیل پرونده – ثبت اثر انگشت در دستگاه تایمکس –تشکیل کارت مرخصی و اعلام تاریخ شروع بکار آن ها به مراجع ذیربط
تهیه لیست گواهی انجام کار ماهیانه کارکنان و ارسال آن به واحد امور مالی جهت پرداخت حقوق و مزایا
نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غیاب پرسنل از طریق دستگاه تایمکس
پیگیری و انجام مکاتبات لازم در مورد کارکنانی که تعجیل در خروج و یا تأخیر در ورود دارند
تهیه لیست اضافه کار و ارجاع به امور مالی جهت پرداخت
پیگیری و صدور احکام مأموریت اداری کارکنان
بروزرسانی آمار و اطلاعات پرسنلی و ارجاع به مقامات بالاتر
نظارت بر انجام امور بایگانی و رسیدگی به پرونده های کارکنان
پیگیری امور رفاهی کارکنان از قبیل حق لباس ، جیره غیر نقدی و...