• 1402/03/03 - 10:17
  • تعداد بازدید خبر : 431
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بازدید ارزیابان اعتبار بخشی کلان منطقه ای از بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی؛ در راستای تبدیل وضعیت از درمانی به آموزشی درمانی بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی ،صبح امروز تیم ارزیابان اعتباربخشی کلان منطقه یک ( دکتر رویا ملک زاده، دکتر زهرا سبزی ، دکتر قاسم عابدی و دکتر جهانبخش اسدی) بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی را مورد ارزیابی قرار دادند.
این بازدید با همراهی دکتر افشین شفقی- معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و دکتر زهرا طاهری،مسوول کارگروه نظام اعتبار بخشی و مسوولان دانشکده پردیس بین الملل انزلی و تیم آموزشی و پژوهشی بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی صورت گرفت .
در ابتدا جلسه ای در دفترریاست این مرکز برگزار گردید. دکتر شفقی به بیان توضیحاتی در مورد ضرورت آموزشی شدن این مرکز پرداخت.
دکتر فلاح کرکان –ریاست بیمارستان با هدف افزایش استفاده از ظرفیت های بیمارستان توضیحاتی در مورد جمعیت ، موقعیت شهرستان و بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی ،دستگاه ها،امکانات ،آمارهای و گزارشات بیمارستان ارئه نمود. ریاست بیمارستان  در ادامه به معرفی رزومه و فعالیت های هر یک از اعضای هیئت علمی این مرکز درمانی پرداخت.
حوزه های نه گانه اعتبار بخشی، توسط دکتر سیده مهشید ناصر- معاون آموزشی این بیمارستان ارائه شد.
در ادامه این بازدید، ارزیابان اعتباربخشی کلان منطقه یک با حضور در بخش های مختلف، مستندات مرتبط را بررسی و با دانشجویان و اعضای هیات علمی مصاحبه کردند.

برای مشاهده فیلم 1 کلیک کنید.

برای مشاهده فیلم 2 کلیک کنید.

برای مشاهده فیلم 3 کلیک کنید.

برای مشاهده فیلم 4 کلیک کنید.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان انزلی
  • کد خبر : 105019
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1402/03/03 10:17